התקנת פרקט באשדוד

מעוניינים להתקין פרקט באשדוד? הגעתם למקום הנכון!

התקנת פרקטים בבית הפכה לפופולרית במיוחד, ובולטת בכל מגזיני העיצוב והאדריכלות, בשל היתרונות הרבים שמעניק חיפוי פרקט איכותי לבית, כמו גם מגוון סוגי פרקטים אשר ניתן למצוא כיום אצל המשווקים המובילים. התקנת פרקט בחלל הבית או הדירה מספקת מראה חמים, מגוון גוונים וטקסטורות שניתן לשלב בכל סגנון עיצובי, ופרקטים באיכויות ורמת עמידות שונות, בהתאמה לכל לקוח ולכל כיס.

תוכן עניינים

למה לבחור בנו להתקנת פרקט באשדוד?​

התקנת ריצוף דמוי פרקט פישבון באשדוד

סוגי פרקטים זולים באשדוד

חיפוש אחר פרקטים זולים באשדוד מצריך לפני הכל היכרות עם סוגי הפרקטים, יתרונותיהם, ומיקומם בסולם העלויות.

בין סוגי הפרקטים המובילים:

פרקט עץ מלא – פרקטים מעץ גושני מלא, אשר עובד עיבוד מינימלי, חיתוך וליטוש לכדי קורות עץ מותאמות, ממגוון סוגי עצים. פרקט מעץ מלא מעניק מראה טבעי, עוצמה ויוקרה, וטקסטורת העץ והגוון שלו מהווים חלק בלתי נפרד ודומיננטי בעיצוב הבית. סוג זה של פרקט הוא היקר ביותר מבין מגוון הפרקטים.

פרקט סינטטי – לוחות פרקט בעובי משתנה ובחיתוך וגימור איכותי, אשר עשויים מתרכובות סינטטיות שונות, אשר מכילות שבבי עץ, נסורת, מלמין, דבקים וחומרים מייצבים. פרקט סינטטי הוא שם כולל למגוון סוגי פרקטים, הנבדלים זה מזה בעובי הקורות, צפיפות החומר ודחיסות, שכבת הגנה ועוד. פרקט סינטטי מדמה את מראה פרקט העץ, מספק עמידות טובה בפני מים ורטיבות ומחירו נמוך באופן משמעותי.

פרקט פולימרי – פרקט פולימרי הוא פרקט העשוי מרכיבי פלסטיק, בהליך ייצור מוקפד הכוללת תרכובת פולימרית חזקה ועמידה, ושכבות צבע היוצרות מראה וטקסטורה הדומים לעץ טבעי, במגוון עיצובים.

הפרקט הפולימרי עמיד במיוחד, חזק מכנית ומחירו נמוך ממחיר פרקט עץ, אם כי גבוה יותר ממחיר פרקט סינטטי. 

מה משך התקנת פרקט באשדוד?

התקנת פרקט מתבצעת באמצעות תהליך התקנה מקצועי, באמצעות צוות מתקינים מורשים ומיומנים. התקנת פרקט היא השלב האחרון לביצוע, כאשר לאחר שהלקוח קיבל את ההחלטה בנוגע לסוג הפרקט, הגוון והמראה הרצוי, תתבצע מדידה של החלל המיועד לחיפוי, והזמנת יחידות פרקט בהתאם.

ההתקנה תכלול בדיקה של המשטח, לצורך יישום על גבי משטח חלק ומפולס לחלוטין. 

המתקינים יבצעו התקנה תוך יישום שכבה ספוגית על הרצפה, במטרה למנוע חיכוך של הפרקט עם הריצוף, והנחה של קורות הפרקט על פי התצורה והכיוון שנקבעו, תוך הקפדה על סימטריות מוחלטת, הצמדת הקורות בצורה הרמטית ויישום חיבורים סמויים מן העין, ביצוע חיתוכים במקום להתאמות מידה על פי צורך, יישום פנלים ומילוי חריצים אשר עשויים להיווצר בין הפנל לפרקט,  ועד ליישום שכבת הגנה עליונה על י סוג הפרקט: למינציה, הדפסה, צבע וחומרים נוספים.

במרבית עבודות התקנת פרקט באשדוד משך העבודה לא יעלה על יום עבודה.

התקנת פרקט פולימרי אס פיסי בצבע חום באשדוד

עלויות ומחירים של פרקטים באשדוד

עלויות ומחירים של פרקטים באשדוד, בדומה לתמחור הנהוג בענף בישראל בכלל, נגזרות ממספר פרמטרים:

סוג הפרקט – פרקט עץ מלא, פרקט סינטטי, פרקט פולימרי: כפי שצוין ובהתאם לקשת המחירים הנהוגה על פי סוג הפרקט.

סוג העץ/צפיפות החומר – מחיר פרקט עץ מושפע מסוג העץ הנבחר, כאשר סוג העץ משפיע הן על איכות הפרקט והן על הנראות, הגוון והטקסטורה. פרקט מעץ אורן הוא בין הפרקטים מעץ הזולים יותר, לעומת פרקט מעץ איפאה או מעץ טיק הנחשבים יקרים יותר.

במקרה של פרקט סינטטי ההשפעה העיקרית על האיכות והעלות נוגעת להרכב החומר ממנו נוצרו הקורות ומצפיפות החומר אשר יוצרת את העמידות והחוזק. 

עובי הפרקט – מטבע הדברים, ככל שפרקט יהיה עבה יותר, הוא יספק איכות גבוהה יותר, ומכאן גם ההשפעה על המחיר. פרקטים סינטטיים משווקים החל מעובי של 8 מ"מ, כאשר מומלץ לבחור דווקא בפרקטים בעובי 10-12 מ"מ,  לעומת פרקט עץ המתחיל מ-14 מ"מ ומגיע לכדי 22 מ"מ.

התקנה מקצועית – לכל סוג של פרקט, יש להביא בחשבון התקנה מקצועית ואיכותית, באמצעות מתקין מורשה מטעם המשווק.

עלות חומר גלם

מחיר התקנה​

התקנת פרקט למינציה מבריק באשדוד

התקנת פרקטים באשדוד - למה לקנות אצלנו?

אצלנו מבצעים עבודות ברמת הגימור הגבוהה ביותר באשדוד. זאת בנוסף למחירים אטרקטיביים שאנחנו מספקים והזמינות התמידית שלנו מול הלקוחות. אנו מספקים שירותי התקנת פרקט באשדוד כולה והסביבה. דברו איתנו לקבלת ייעוץ חינם ונתאים עבורכם את הטוב ביותר.

התקנת דמוי פרקט עץ בהיר באשדוד

לפרקט כולל התקנה במחיר הזול בארץ - השאירו פרטים

אולי יעניין אתכם גם:

המלצות חמות של לקוחות מרוצים

שיחת ייעוץ ממומחה בחינם!

מלאו את הפרטים וקבלו הצעת מחיר מדויקת לדרישתכם