התקנת פרקט בבת ים

מעוניינים להתקין פרקט בבת ים? הגעתם למקום הנכון!

בין אם רכשתם דירה מיד שניה בבת ים ואתם מבקשים לשפץ ולחדש את נראות הבית, בין אם בחרתם בדירה חדשה מקבלן ואתם מבקשים לשדרג את הסטנדרט הניתן ובין אם אתם בעלי נכס קיים ומתכננים שיפוץ כללי, התקנת פרקט הוא הטרנד העיצובי הבולט והחם. התקנת פרקט בבית כבר מזמן אינה עוסקת במראה העץ החום והכפרי, וניתן למצוא מגוון סוגי חיפויי פרקט בעיצובים משתנים ומרהיבים דוגמת:

פרקט לבן או אפור בטקסטורה ייחודית ובהתאמה לעיצוב המודרני והנורדי

פרקט עץ אורן בהיר בטקסטורה ייחודית

פרקט עץ טיק בגוון מוזהב ויוקרתי

פרקט עץ קרולינה במראה נקי ובנגיעות עדינות של אלמנטים טבעיים 

פרקט עץ רד בלאו מהגוני בגוונים אדמדמים עמוקים

ומגוון סוגי עצים, טקסטורות, גוונים ועיצובים.

את המראה החדשני והמלהיב ניתן לקבל באמצעות פרקט עץ טבעי מעץ גושני מלא או עץ רב שכבתי, או לחילופין מפרקטים המבוססים על חומרים סינתטיים או פולימריים, הכוללים הדפסה של הדוגמא הרצויה.

תוכן עניינים

למה לבחור בנו להתקנת פרקט בבת ים?​

התקנת פרקט לבן בבת ים

סוגי פרקטים זולים בבת ים

החיפוש אחר פרקטים זולים בבת ים ניכר בקרב בעלי תקציב מוגבל אשר מעוניינים להנות מן העיצוב המרשים שהיה בעבר נחלת בעלי האמצעים בלבד, בעלי דירות להשקעה המבקשים ליצור אטרקטיביות לדירה ללא צורך בהשקעה כספית גדולה, ואף לבעלי משפחות, ילדים וחיות מחמד, שחוששים מהשקעה בפרקט יקר שלא יעמוד במבחן העמידות ויתבלה במהרה.

בבחירת פרקט תחת אילוצי תקציב, מומלץ לבחור בפרקט סינטטי או פרקט פולימרי, שמציגים נראות המדמה פרקט עץ אולם עשויים מחומרים שאינם טבעיים וזולים יותר.

הפרקט הסינטטי עשוי מחומר מרוכב, תערובת סיבים, שבבי עץ, דבקים וצבע, שיוצרים קורות אחידות ועמידות במים, בציפוי למינציה או חומר אחר אשר מגן על הפרקט ומספק את הנראות וההדמיה לסוג העץ הרצוי.

פרקט פולימרי הוא פרקט העשוי מתרכובת פולימרית מרוכזת שיוצרת חומר חזק ועמיד, בחיתוך ובגימור מדויק, ובהדמיה קרובה במיוחד למראה העץ הטבעי. פרקט פולימרי מצוי באמצע סקאלת המחיר, כשר מחירו נמוך מפרקט עץ, אולם גבוה ממחיר פרקט סינטטי.

מה משך התקנת פרקט בבת ים?

עבודת התקנת הפרקט היא עבודה מקצועית אשר מצריכה מיומנות וניסיון, היכרות עם מאפייני החומר ממנו עשוי הפרקט, טכניקת ההתקנה ואלמנטים נוספים.

עבודה זו מתבצעת לרוב תוך מספר שעות, ביום עבודה אחד, בהתאם להיקף השטח הנדרש לחיפוי, מאפיינים ומגבלות במידה וקיימים.

חשוב לכלול בעת רכישת הפרקט גם שירות של מתקין פרקטים מורשה מטעם המשווק או היצרן, להתקנה בטוחה ולהבטחת אחריות במקרה הצורך.

ניקיון לאחר התקנת פרקט בבת ים

עלויות ומחירים של פרקטים בבת ים

מחיר של פרקט נע בסקאלה רחבה, המתחילה מעשרות שקלים בודדים למטר מרובע ויכולה להגיע לכדי מאות ואף אלפי שקלים, בהתאם לסוג הפרקט, איכות הפרקט, עובי הקורות וגורמים רבים נוספים.

עלות חומר גלם

מחיר התקנה​

פרקט עץ לבן בבת ים

התקנת פרקטים בבת ים- למה לקנות אצלנו?

העבודות אצלנו הן ברמת הגימור הגבוהה ביותר בבת ים . בנוסף, אנו מסוגלים לתת את המחירים האטרקטיביים ביותר בשוק. הזמינות התמידית שלנו מול הלקוחות היא זו שמשאירה אותם מרוצים כל פעם מחדש. אנו מספקים שירותי התקנת פרקט בבת ים כולה והסביבה. דברו איתנו לקבלת ייעוץ חינם ונתאים עבורכם את הטוב ביותר.

פרקט לבן מעץ אלון בבת ים

לפרקט כולל התקנה במחיר הזול בארץ - השאירו פרטים

אולי יעניין אתכם גם:

המלצות חמות של לקוחות מרוצים

שיחת ייעוץ ממומחה בחינם!

מלאו את הפרטים וקבלו הצעת מחיר מדויקת לדרישתכם