התקנת פרקט בבית שמש

מעוניינים להתקין פרקט בבית שמש? הגעתם למקום הנכון!

הטרנד של התקנת פרקטים בבית הגיע גם לעיר בית שמש, המצויה במחוז ירושלים וידועה כסביבת מגורים למשפחות, בדגש על המגזר הדתי חרדי.

אוכלוסייה זו אשר מעניקה מקום רב לבית ולמשפחה, ויחד עם זאת מקפידה על סדרי עדיפויות ברורים בכל הנוגע להוצאות, מקבלת מענה ופתרונות לעיצוב הבית, ליצירת בית באווירה חמימה ועיצוב חדשני ומודרני גם יחד, בעלויות נוחות המותאמות לכל כיס, באמצעות מגוון פרקטים פונקציונליים ונגישים.

תוכן עניינים

למה לבחור בנו להתקנת פרקט בבית שמש?​

התקנת פרקט מעץ אלון בבית שמש

סוגי פרקטים זולים בבית שמש

בטרם נחפש אחר פרקטים זולים בבית שמש, חשוב להבין את צרכי הבית והמשפחה, ולספק להם מענה באמצעות סוג פרקט מותאם. ניתן למצוא פרקטים איכותיים ועמידים במים, פרקטים בחיפוי ייחודי אשר מאפשר ניקוי מהיר וקל ומונע חדירת לחות, לכלוך ומזיקים לחיפוי, פרקטים אשר מתאימים למשפחות עם ילדים, וכל זאת בעיצובים משתנים ותוך הנגשת מבחר גוונים וטקסטורות של הפרקט.

הפרקט המוביל והפופולרי בבית שמש הוא פרקט למינציה, שמתבסס על קורות פרקט סינטטי מחומרים מרוכבים שאינם עץ גולמי, וכוללים שכבת למינציה אשר מהווה את החיפוי העליון לקורות הפרקט. פרקט למינציה מאפשר בחירה בעיצובים המדמים עץ טבעי מכל סוג, באמצעות הדפסת הדוגמא על גבי הטפט. השכבה מודבקת במקצועיות, בצורה אחידה, ללא כיסי אוויר או קמטים על גבי הפרקט הסינטטי, ומעניקה בידוד תרמי, מגע נעים, פונקציונליות בתחזוקה ובניקוי והגנה על הפרקט. 

סוג זה של פרקט הוא גם הפרקט הנוח ביותר במחיר

מה משך התקנת פרקט בבית שמש?

משך התקנת פרקט בבית שמש ובכלל, תלויה בהיקף השטח הנדרש לחיפוי, בסוג הפרקט ובטכניקת ההתקנה הנדרשת. 

מרבית עבודות התקנת פרקטים מתבצעות במהלך יום עבודה אחד- בתוך שעות ספורות.

במקרה של התקנת פרקט בדירה חדשה המתקין יבצע את ההתקנה על גבי שכבת היסוד של הרצפה, לאחר בדיקה ותוך הקפדה על משטח ישר, נקי ומפולס.

בעבודות התקנת פרקט בדירה מרוצפת, במהלך שיפוץ ושדרוג של הבית, ניתן יהיה לבצע את ההתקנה על גבי שכבת הריצוף הקיימת או להסיר את הריצוף, לבצע הכנה, ניקוי ופילוס ולהתקין את הפרקט כחיפוי חדש.  

סוג העבודה ומאפייניה ישפיעו אף הם על משך התקנת הפרקט.

ניקיון בית לאחר התקנת פרקט בבית שמש

עלויות ומחירים של פרקטים בבית שמש

עלויות של התקנת פרקט בבית שמש משתנות בהתאם למשתנים רבים, בניהם סוג הפרקט: פרקט עץ מלא, פרקט עץ רב שכבתי, פרקט פולימרי ופרקט סינטטי.

גם בין הסוגים הללו, ניתן למצוא הבדלים באיכות ובנראות, הנוגעים לסוג העץ, עובי הקורות, רמת הגימור, שיטת יישום הפרקט (שיטות ייחודיות דוגמת פרקט פישבון דורשות התקנה ייחודית, חיתוכים והתאמות מרובות) ועוד.

בין אם הבחירה היא בפרקט איכותי ויוקרתי, ובין אם בפרקט פונקציונלי מחומר מרוכב ובמחיר נוח ונגיש, חשוב שלא לוותר ולחסוך בהתקנה מקצועית בידי מתקין מורשה מטעם המשווק/יצרן, שתבטיח התקנה בטיחותית, מראה אופטימלי ותשמר את אחריות היצרן המקורית.

עלות חומר גלם

מחיר התקנה​

פרקט למינציה בהיר בבית שמש

התקנת פרקטים בבית שמש - למה לקנות אצלנו?

אנו מבצעים התקנות פרקטים ברמות הגבוהות ביותר בבית שמש. המחירים שלנו מאוד אטרקטיביים ואנחנו מספקים זמינות ושירות שאין לאחרים. אנו מספקים שירותי התקנת פרקט בבית שמש כולה והסביבה. דברו איתנו לקבלת ייעוץ חינם ונתאים עבורכם את הטוב ביותר.

ניקוי לאחר התקנת פרקט בעיר בית שמש

לפרקט כולל התקנה במחיר הזול בארץ - השאירו פרטים

אולי יעניין אתכם גם:

המלצות חמות של לקוחות מרוצים

שיחת ייעוץ ממומחה בחינם!

מלאו את הפרטים וקבלו הצעת מחיר מדויקת לדרישתכם