התקנת פרקט בבאר שבע

מעוניינים להתקין פרקט בבאר שבע? הגעתם למקום הנכון!

באר שבע בירת הנגב היא העיר השלישית בגודלה בישראל, ומהווה את המטרופולין העירוני לאזור הנגב ויישוביי הדרום. היקף הבניה הגדול בבאר שבע והביקוש לדירות מגורים בעירה הדרומית, הביא גם את האדריכלים ומעצבי הפנים לטבוע בה את חותמם, ולהציג עדכנות עיצובית במגוון פרויקטים למגורים או למסחר ועסקים, באמצעות התקנת חיפויי פרקט במגוון סגנונות, שהפכו לפופולריים במיוחד. 

תוכן עניינים

למה לבחור בנו להתקנת פרקט בבאר שבע?​

התקנת פרקט למינציה חום כהה בסלון בבאר שבע

סוגי פרקטים זולים בבאר שבע

אחד החיפושים המובילים של האוכלוסייה המקומית נסוב סביב פרקטים זולים בבאר שבע, בעיקר בשל היקף הדירות השכורות הגדול המצוי בעיר. בשל חוזקה ומעמדה של האוניברסיטה המקומית, המושכת אליה צעירים מכל רחבי הארץ, לתקופות לימודים ממושכות, שוק השכירות בבאר שבע פורח.

המשקיעים ובעלי הנכסים מבקשים לשדרג את הדירות שהם מציעים לשוכרים המתחלפים, הן בכדי לעמוד בתחרות והן בכדי ליצור יתרון עיצובי ומשיכה ולמיקסום המחיר, ועושים זאת באמצעות עיצוב הדירה באמצעות פרקט ואלמנטים נוספים. יחד עם זאת, מטבע הדברים הם בוחרים באלמנטים עיצוביים שאינם כרוכים בהוצאה כספית גבוהה, כמו גם כאלה שמשתמרים לאורך זמן ואינם דורשים תחזוקה מרובה.

בתחום הפרקטים הפרקט שנותן מענה לשני הצרכים הללו גם יחד, הוא פרקט סינטטי.

פרקט סינטטי הוא פרקט אשר אינו עשוי מעץ טבעי ומלא, כי אם משילוב בין שבבי עץ ונסורת, דבקים וחומרים מגבשים. פרקט סינטטי נחשב לפרקט עמיד בפני מים ורטיבות, ומגיע במספר רב של גוונים וטקסטורות בהדמיה והדפסה של עץ טבעי.

פרקט סינטטי לעתים מגיע גם כפרקט למינציה, הכולל שכבת למינציה בהדבקה על גבי שכבת הפרקט העליונה, ומספק הגנה על הפרקט מפני שריטות, כתמים ומפגעים אחרים, מה שהופך אותו לעמיד במיוחד ומותאם לדירות המאופיינות בחילופי שוכרים צעירים.

מה משך התקנת פרקט בבאר שבע?

התקנת פרקט מתבצעת באמצעות צוות מתקינים מוסמך ומיומן. חשוב לבצע את ההתקנה באמצעות צוות מורשה מטעם החנות בה נרכש הפרקט או היצרן, שכן התקנה חיצונית או עצמאית מבטלת את האחריות אשר ניתנת עם הפרקט.

משך ההתקנה אינו צפוי לעלות על יום עבודה אחד, כאשר ההתקנה מתבצעת על משטח מפולס, נקי ומוכן להתקנת הפרקט.

התקנת פרקט עץ בהיר במטבח בבאר שבע

עלויות ומחירים של פרקטים בבאר שבע

מחירם של פרקטים בבאר שבע ופרקטים בכלל, הוא נגזרת של סוג הפרקט ואיכותו. 

פרקטים מתחלקים לשלוש קבוצות מחיר:

פרקט עץ – פרקטים מעץ גושני מלא או מעץ רב שכבתי, מספקים מראה עץ טבעי, עומק וחוזק מכני. אלו גם הפרקטים היקרים ביותר, ומחירם נגזר בין היתר על פי סוג העץ, עובי הקורות ורמת העיבוד.

פרקט פולימרי – קורות מחומרים פולימריים, עמידים וחזקים, במראה של עץ טבעי, בגוונים, טקסטורות ועיצובים שונים. חומר מגובש, אחיד וחזק, עמיד במיוחד במראה אלגנטי ונקי. מדובר בפרקט במחיר המצוי ברמת ביניים.

פרקט סינטטי – כאמור הפרקט הזול ביותר, בשל השימוש בחומרים מתכלים ופסולת עץ. מחירו נקבע בהתאם לעובי ולצפיפות החומר, לאיכות ולגימור. פרקט סינטטי ניתן להשיג במחיר המתחים מעשרות ₪ בודדים למטר פרקט, ללא עלות התקנה.

עלות חומר גלם

מחיר התקנה​

התקנת פרקט עץ מבריק במטבח בבאר שבע

התקנת פרקטים בבאר שבע - למה לקנות אצלנו?

אצלנו מבצעים עבודות ברמת הגימור הגבוהה ביותר בבאר שבע. זאת בנוסף למחירים אטרקטיביים שאנחנו מספקים והזמינות התמידית שלנו מול הלקוחות. אנו מספקים שירותי התקנת פרקט בבאר שבע כולה והסביבה. דברו איתנו לקבלת ייעוץ חינם ונתאים עבורכם את הטוב ביותר.

חומרי ניקוי לפרקט בבאר שבע

לפרקט כולל התקנה במחיר הזול בארץ - השאירו פרטים

אולי יעניין אתכם גם:

המלצות חמות של לקוחות מרוצים

שיחת ייעוץ ממומחה בחינם!

מלאו את הפרטים וקבלו הצעת מחיר מדויקת לדרישתכם