התקנת פרקט בתל אביב

מעוניינים להתקין פרקט בתל אביב? הגעתם למקום הנכון!

העיר תל אביב המהווה את המטרופולין המרכזי והבולט בישראל, היא גם עיר המגורים של לא פחות מ- 467,880 תושבים, וכ-200,000 בתי אב. תל אביב גם מהווה את ביתם של כמה מן המעצבים המוכרים בתעשייה, וכוללת שכונות וותיקות עם בתים שהשתמרו עשרות שנים בהליכי שימור, שיקום ועיצוב, והפכו לבתי יוקרה מעוצבים, כמו גם דירות חדישות במגדלי העיר, המשקיפות אל חופי הים התיכון. אחד האלמנטים המובילים בעיצוב הבית בתל אביב, הוא שימוש בפרקטים לחיפוי הרצפה, בסגנונות עיצוב קלאסיים וחדשניים גם יחד. גם בדירות הרבות להשכרה המאפיינות את העיר, ניתן לראות חידושים עיצוביים באמצעות פרקט, תוך בחירה בפרקטים מדגמים זולים ועמידים יותר, לצמצום ההוצאה וליצירת מענה עיצובי ופונקציונלי לצורך גם יחד.

תוכן עניינים

למה לבחור בנו להתקנת פרקט בתל אביב?​

ריצוף דמוי עץ בתל אביב

סוגי פרקטים זולים בתל אביב

בעוד שבבתי היוקרה נראה עדיפות ברורה לשימוש בפרקטים מעץ מלא, במרכז העיר, בדירות המשפחתיות, ובוודאי בדירות השכורות, נראה העדפה ברורה לשימוש בפרקטים מחומרים חלופיים ולא מעץ מלא.

פרקטים זולים שאינם עשויים מעץ מלא ופופולריים בתל אביב:

פרקט למינציה- פרקט למינציה הוא פרקט אשר מיוצר באמצעות תערובות שבבים ונסורת עץ, בשילוב חומרי חיזוק וגיבוש, ובתהליך דחיסה תעשייתי, שיוצר יחידות פרקט קשיחות ועמידות. שכבת הלמינציה היא שכבת טפט מודפס, אשר מעניקה לפרקט את הגוונים הטקסטורות הרצויים לקבלת הדמיה קרובה ככל הניתן למראה של פרקט עץ. נוסף לזאת, שכבת למינציה על גבי קורות הפרקט גם מגינה על הפרקט מהכתמה, חדירת מים, ויוצרת משטח נעים למגע וקל לניקוי ולתחזוקה. 

פרקט סינטטי- הפרקט הסינטטי הוא למעשה הבסיס לפרקט הלמינציה, כולל את קורות הפרקט המיוצרות מחומרי העץ הממוחזרים, וכולל פיגמנטים המספקים את גווני העץ הרצוי, ללא שימוש בטפט למינציה.

פרקט פולימרי- פרקט ייחודי ועמיד במיוחד, מתרכובת פולימריים ייחודית הכוללת פיגמנט בכל צבעי העץ, ויוצרת לוחות פרקט במראה מרהיב וקרוב במיוחד לדבר האמיתי, אטומים למים ולחות, עמידים במיוחד בפני שריטות ופגיעות חיצוניות ובעלי חוזק מכני יוצא דופן.

מה משך התקנת פרקט בתל אביב?

משך התקנת הפרקט היא לפני הכל תוצר של מקצועיות, אך מושפעת גם מסוג הפרקט, שטח התקנה ואתגרי ההתקנה. התקנת פרקט בדירת מגורים לרוב לא תעלה על יום עבודה אחד, כאשר ההתקנה כרוכה בעבודות קידוח ומייצרת רעש עבודה סביר. חשוב לוודא מראש כי משטח ההתקנה מוכן, מפולס ונקי להתקנת הפרקט. 

לא מומלץ לבצע התקנת פרקט עצמאית או שלא באמצעות מתקין מורשה מבית היצרן ו/או משוק הפרקט.

התקנת דמוי פרקט בהיר בתל אביב

עלויות ומחירים של פרקטים בתל אביב

עלויות של פרקטים בתל אביב משתנות ומציגות טווח מחירים נרחב, מעשרות ועד מאות שקלים למטר מרובע של פרקט, כאשר המחיר מושפע מסוג הפרקט הנבחר (פרקט מעץ יהיה יקר ביחס לפרקטים סינטטיים ופולימריים), לעובי, לאיכות ולפרמטרים נוספים. 

עלות חומר גלם

מחיר התקנה​

התקנת דמוי פרקט בתל אביב

התקנת פרקטים בתל אביב - למה לקנות אצלנו?

אצלנו מבצעים עבודות ברמת הגימור הגבוהה ביותר בתל אביב. זאת בנוסף למחירים אטרקטיביים שאנחנו מספקים והזמינות התמידית שלנו מול הלקוחות. אנו מספקים שירותי התקנת פרקט בתל אביב כולה והסביבה. דברו איתנו לקבלת ייעוץ חינם ונתאים עבורכם את הטוב ביותר.

פרקט דמוי עץ לבן בתל אביב

לפרקט כולל התקנה במחיר הזול בארץ - השאירו פרטים

אולי יעניין אתכם גם:

המלצות חמות של לקוחות מרוצים

שיחת ייעוץ ממומחה בחינם!

מלאו את הפרטים וקבלו הצעת מחיר מדויקת לדרישתכם