התקנת פרקט בהרצליה

מעוניינים להתקין פרקט בהרצליה? הגעתם למקום הנכון!

הרצליה מזוהה כעיר בעלת אוכלוסייה במעמד גבוה ובעל הון, אולם בפועל מדובר בעיר ככל הערים, הנחלקת לאזור היוקרתי והמוכר הרצליה פיתוח המהווה בית לכמה שמות מוכרים מן העשירון העליון בישראל, אולם גם שכונות צעירות לזוגות ולמשפחות, שכונות וותיקות עם בינוי מסורתי לתושבי העיר הוותיקים מכל המעדות הסוציו-אקונומיים ואפילו שכונות לאוכלוסיות קשות יום.

בעלי העסקים ונותני השירותים בעיר מספקים היצע, מגוון ופתרונות לכלל סוגי האוכלוסיות, מה שלא פוסח לתחום עיצוב הבית והתקנת הפרקטים.

התקנת פרקטים בהרצליה הוא שירות מבוקש בכל אזורי המגורים וגם בלא מעט עסקים, שמבקשים לשלב את המראה החמים, המואר, המודרני או הכפרי, באמצעות קורות עץ מעוצבות כחיפוי רצפה דומיננטי.

תוכן עניינים

למה לבחור בנו להתקנת פרקט בהרצליה?​

התקנת פרקט בחדר שינה בהרצליה

סוגי פרקטים זולים בהרצליה

עוד שבבתי היוקרה ניתן יהיה להתרשם מפרקטים עבותים בעלי נוכחות ומראה מרשים מעץ מלא, גושני או רב שכבתי, רבים אחרים יעדיפו למצוא פתרונות פרקטים זולים לחיפוי הבית.

בין סוגי הפרקטים הזולים נמצא למעשה את כל סוגי הפרקטים שאינם מעץ מלא, דוגמת:

פרקט פולימרי – קורות פולימריות מחומרי פלסטיק קשיח במיוחד, במרקם, בטקסטורה ובצבעי פרקט עץ. הפרקט הפולימרי מיוצר באמצעות תרכובת מולקולות פולימריות המועברות במצב נוזלי לתבניות ייבוש, שם הן מתקשות ויוצרות פרופילים חזקים ועמידים, המיועדים לחיתוך ולגימור בטכנולוגיית הלייזר ולהתקנה בבית הלקוח. מדובר בחומר ובטכנולוגיה שמספקים איכות ועמידות בעלות נמוכה משמעותית מעלותו של פרקט עץ טבעי.

פרקט סינטטי – הפרקט הסינטטי נוגע בתעשיית העץ, כאשר רכיבי הייצור שלו כוללים תערובות של שבבי עץ, פסולת עץ ונסורת, בתהליך דחיסה ובליווי חומרים מגבשים ומחזקים, לכדי קורות יציבות בעוביים שונים, ובמראה המדמה עץ טבעי. פרקט סינטטי כולל שכבה עליונה מודפסת, כאשר ניתן למצוא פרקטים סינטטיים המדמים עיצובי עץ מקוריים במגוון גוונים וטקסטורות של עץ. 

אחד הדגמים הפופולריים של הפרקט הסינטטי הוא פרקט למינציה, פרקט סינטטי הכולל שכבה דקה של טפט למינציה המודבק במקצועיות ובצורה הדוקה ולמעשה לא נראה לעין. שכבת הלמינציה מאפשרת הגנה על הפרקט מפני מים, הכתמה, שריטות ונזקים אחרים, קלה במיוחד לניקוי באמצעות שאיבה או שטיפה, ומספקת מצע נוח ונעים, חמים יותר מרצפה חשופה ונוח למשחק ולבילוי.

מה משך התקנת פרקט בהרצליה?

עבודות התקנת פרקט בהרצליה אשר מבוצעות על ידי מתקין פרקטים מוסמך ומיומן, לרוב יארכו מספר שעות, יום עבודה אחד.

יחד עם זאת, ייתכנו מקרים שבשל היקף השטח הנדרש להתקנה, דוגמת בתים פרטיים, מספר קומות ויחידות, או בשל מורכבות ההתקנה, משך ההתקנה עשוי להתארך.

התקנת פרקט מתבצעת על גבי משפח ישר נקי ומפולס, ובמקרים של קונסטרוקציה לקויה וצרכי תיקון והתאמה, משך זמן העבודה יתארך, מה שישפיע גם על עלויות ההתקנה.

פרקט עץ בהרצליה

עלויות ומחירים של פרקטים בהרצליה

חיפוש אחר מחיר אחיד להתקנת פרקטים בבית לא יוכל לספק מענה מדויק, שכן פרקט אינו מוצר מדף, כי אם שם כולל למספר רב של סוגי פרקט, דגמים ועיצובים.

הדגמים היקרים יותר הם פרקטים מעץ מלא, עץ גושני או עץ רב שכבתי. בקטגוריה זו ניתן למצוא מגוון סוגי עץ טבעי: עץ אלון, עץ אורן, עץ איפאה, עץ סידר, עץ מהגוני ואחרים.

דגמי הביניים הם דגמי הפרקט הפולימרי, העשויים תרכובות פולימריות באיכויות שונות, מה שמשפיע על טווחי המחיר.

ובמחירי הרצפה בענף נמצא את הפרקט הסינטטי עם או ללא למינציה, בשינויי עובי, רמת גימור ואיכות החומר. 

גם עלויות ההתקנה עשויות להשתנות בהתאם להיקף השטח הנדרש להתקנה, צרכי הכנת השטח, מגבלות נגישות ופרמטרים נוספים

עלות חומר גלם

מחיר התקנה​

התקנת פרקט עם ספוג בהרצליה

התקנת פרקטים בהרצליה - למה לקנות אצלנו?

אצלנו מבצעים עבודות ברמת הגימור הגבוהה ביותר בהרצליה. זאת בנוסף למחירים אטרקטיביים שאנחנו מספקים והזמינות התמידית שלנו מול הלקוחות. אנו מספקים שירותי התקנת פרקט בהרצליה כולה והסביבה. דברו איתנו לקבלת ייעוץ חינם ונתאים עבורכם את הטוב ביותר.

התקנת פרקט למינציה בהיר לבן אפור בהרצליה

לפרקט כולל התקנה במחיר הזול בארץ - השאירו פרטים

אולי יעניין אתכם גם:

המלצות חמות של לקוחות מרוצים

שיחת ייעוץ ממומחה בחינם!

מלאו את הפרטים וקבלו הצעת מחיר מדויקת לדרישתכם