התקנת פרקט בנתניה

מעוניינים להתקין פרקט בנתניה? הגעתם למקום הנכון!

העיר נתניה, אשר זוכה גם לכינוי עיר היהלומים ובירת השרון, היא העיר השישית בגודלה בישראל והגדולה במחוז השרון, עיר חוף מושכת תיירות, ואחת הערים שרושמות את ההגירה החיובית הגדולה בישראל. ריבוי פרויקטים בענף הבניה בעיר נתניה, כמו גם האצת מסלולי ההתחדשות העירונית, הפכו את הספקים בתחום עיצוב הבית בנתניה למאוד עסוקים ומבוקשים, והולידו ביקוש ייחודי לעיצוב באמצעות פרקטים בנתניה. האוכלוסייה המקומית הוותיקה והצעירה יותר, ביקשו מענה לצורך העיצובי והפרקטי גם יחד, וכמענה לתחרות ולמעמד הסוציואקונומי גם יחד, במחירים נוחים ומשתלמים. 

תוכן עניינים

למה לבחור בנו להתקנת פרקט בנתניה?​

התקנת פרקט פישבון במשרד בנתניה

סוגי פרקטים זולים בנתניה

המונח פרקט לבית היה בעבר שם תואר ליוקרה הן בנראות והן בעלות. טכנולוגיות חדישות שח ייצור ופיתוח, הולידו שינוי תפיסתי ומגוון פרקטים, במראה עץ כפרי וחמים, ובעלויות נוחות ומשתלמות. פרקטים אלו מבוססים על תהליכי ייצור וחומר, בהם הפרקט אינו עשוי מעץ טבעי, כי אם מחומרים חלופיים, אך מספק את המראה, הגוונים והטקסטורה הרצויים.

שני סוגי פרקטים מובילים שאינם מעץ מלא:

פרקט סינטטי – לוחות פרקט מעוצבים במגוון צבעי עץ, טקסטורות ועיצובים מרהיבים, אשר מיוצרים בהליך של דחיסת שבבי עץ, חלקיקים ונסורת עץ, בתוספת חומרים מדביקים ומגבשים, היוצרים חומר קשיח ואחיד, שמעובד, נצבע ונחתך לקורות פרקט במראה עץ, בחיתוך לייזר ייחודי שמעניק גימור חלק ומושלם. פרקט סינטטי מיוצר בטכנולוגיה יעילה אשר מאפשרת ייצור המוני, עשוי מחומרים ממוחזרים ללא נזק לסביבה, ומספק מרחב עיצובי מגוון ואיכויות משתנות בהתאם לסוג הפרקט, לדחיסות ולעובי.

פרקט פולימרי – פרקט פולימרי נולד בתעשיית הפלסטיק, והוא למעשה עשוי פלסטיק קשיח במיוחד, אטום ואיכותי, בהליך ייצור ייחודי, המספק קורות פרקט בהדמיית מראה עץ ברמת דיוק גבוה במיוחד, איכות ועמידות ארוכת שנים, אטימות מלאה ועמידות בפני מים ורטיבות, כמו גם התקנה בטכניקה ייחודית של רצפות צפות שחוסכת בעבודת הכנת המשטח ומספקת יציבות, בטיחות ואיכות. פרקט פולימרי הוא פרקט אשר עלותו מצויה בטווח הביניים, מחירו נמוך מפרקט עץ טבעי, גושני או רב שכבתי, אולם גבוה ביחס לעלויות פרקט סינטטי.

מה משך התקנת פרקט בנתניה?

עבודת התקנת פרקט עשויה לארוך ימים ולהסתבך כאשר היא מבוצעת ביד בלתי מקצועית, אולם ביד מקצועית ומנוסה של מתקין מורשה תארך לרוב לא יותר משעות ספורות. עבודת התקנה מקצועית היא חלק בלתי נפרד מן הדרך אל רצפת פרקט מעוצבת, ומספקת לא רק את המראה המרשים שהוצג בהדמיה ובקטלוג, אלא גם עמידות, בטיחות, עמידה בתקני איכות, הימנעות מרווחים גדולים ו/או לא אחידים בין קורות שעשויים ליצור הצטברות נוזלים ואבק, חיבור נסתר ומראה של פרקט נקי וחלק.

פרקט עץ מלא בקליניקה בנתניה

עלויות ומחירים של פרקטים בנתניה

ריבוי הביקוש לעבודות פרקט בעיר נתניה, מושך ספקים רבים אל העיר, לרבות משווקי פרקטים לריצוף ולחיפוי העובדים בפריסה ארצית ומנהלים קווי משלוח וצוותי התקנת פרקטים בנתניה. עלויות הפרקטים משתנות בהתאמה למגוון אלמנטים, וחשוב לערוך את ההשוואה בין מוצרי פרקט זהים בחומר, בעובי ובאיכות, לאחר בחירה והתאמה. 

עלות חומר גלם

מחיר התקנה​

התקנת פרקט עץ בסטודיו בנתניה

התקנת פרקטים בנתניה - למה לקנות אצלנו?

אצלנו מבצעים עבודות ברמת הגימור הגבוהה ביותר בנתניה. זאת בנוסף למחירים אטרקטיביים שאנחנו מספקים והזמינות התמידית שלנו מול הלקוחות. אנו מספקים שירותי התקנת פרקט בנתניה כולה והסביבה. דברו איתנו לקבלת ייעוץ חינם ונתאים עבורכם את הטוב ביותר.

התקנת פרקט פישבון למטבח בנתניה

לפרקט כולל התקנה במחיר הזול בארץ - השאירו פרטים

אולי יעניין אתכם גם:

המלצות חמות של לקוחות מרוצים

שיחת ייעוץ ממומחה בחינם!

מלאו את הפרטים וקבלו הצעת מחיר מדויקת לדרישתכם