התקנת פרקט ברעננה

מעוניינים להתקין פרקט ברעננה? הגעתם למקום הנכון!

בין המושבים גבעת ח"ן, בצרה ובני ציון, בלב אזור השרון, שוכנת העיר רעננה, ומציגה גידול קבוע ומתמשך בכמות התושבים, ובהתאמה גם מציגה ריבוי פרויקטים בתחום הבנייה. לאחר שנים בהם נהגה וועדה לתכנון ובניה המקומית לאשר בניה צמודת קרקע שהפכה את רעננה לעיר יוקרה במראה ירוק וכפרי,  הצורך במיצוי קרקעות הוליד מדיניות של בניה לגובה, ותושבים שבוחרים בדירות יוקרה מעוצבות הנושקות לקו הרקיע, על פני הקרבה לקרקע. ברמה העיצובית רעננה אינה מפגרת מאחור, ומעצבי פנים מעידים על אוכלוסייה החותרת לעיצוב ייחודי, אלמנטים טבעיים וסגנונות עיצוב יוקרתיים גם יחד. לכל אלה ניתן למצוא מענה כבר בשלב חיפוי הרצפות, באמצעות התקנת פרקטים בבית.

תוכן עניינים

למה לבחור בנו להתקנת פרקט ברעננה?​

התקנת פרקט פולימרי SPC ברעננה

סוגי פרקטים זולים ברעננה

התקנת פרקט בדירת מגורים יכול להיות בשיטה המסורתית: פרקטים יוקרתיים ואיכותיים מעץ מלא, או בטכנולוגיות ייצור חדשניות המספקות את מראה פרקט העץ, מחומרים סינטטיים וממוחזרים, אקולוגיים, ומוזלים בצורה משמעותית.

ניתן למצוא כיום בשוק פרקטים מחומרים סינטטיים אשר מתבססים על תעשיית העץ, דוגמת שאריות עץ, שבבים ונסורת, או פרקטים ללא שימוש בעץ בכלל, דוגמת הפרקטים הפולימריים.  

היתרונות של בחירה מפרקטים שאינם מעץ מלא:

  • פרקטים סינטטיים ופרקטים פולימריים עמידים בפני מים ורטיבות, אינם סופחים נוזלים ואינם נוטים להתנפח.
  • פרקטים קלים לניקוי ולתחזוקה שוטפת.
  • אינם מצריכים ואינם נדרשים לחידוש, שיוף וצביעה בשום שלב.
  • מבחר גוונים, טקסטורות וסגנונות, בהדמיה לכל סוגי הפרקטים מעץ הקיימים.
  • אפשרות ליצירת טקסטורות ועיצובים ייחודיים.
  • אפשרות לדינמיות ומודולריות- התאמת פרקטים שונים לחללים שונים בבית.
  • ניתן להתקין על גבי ריצוף קיים ולחסוך בעלויות פירוק ופינוי.
  • עלות נמוכה משמעותית ביחס לפרקטים מעץ.

במבחן עלות מול תועלת ניכר כי הפרקטים האמורים מספקים תמורה מצוינת למחיר, אולם למרות זאת, הבחירה בפרקטים מעץ מלא למרות מחירם הגבוה וצרכי התחזוקה הייחודיים- עדיין זוכים למקום של כבוד בבתים הפרטיים ובעבור בעלי האמצעיים.

מה משך התקנת פרקט ברעננה?

התקנת פרקט בדירה באמצעות מתקין פרקטים מורשה ומקצועי אינה אורכת זמן רב, ובמרבית סוגי העבודות מסתכמת ביום עבודה בן מספר שעות. לוחות הפרקט מגיעים מוכנים וארוזים ממפעל הייצור, על פי הדגם הנבחר, במקום תבוצע בחינת משטח ההתקנה והתאמתו על פי צורך, התקנת הקורות והצמדתם זה לזה, בתכנון ויישום של התקנה קפדנית, בגובה אחיד ומותאם, בצמידות וביציבות מלאה, באמצעות זוויות חיבור וברגים סמויים מן העין.

פרקט קוויק סטפ פישבון ברעננה

עלויות ומחירים של פרקטים ברעננה

מחירי פרקטים ברעננה ובכלל, הן נגזרת של מספר פרמטרים, נתונים לשינויים ולהפרשים. הגורמים המשפיעים על עלות הפרקט הם לפני הכל סוג הפרקט- פרקט עץ מלא, פרקט סינטטי, פרקט פולימרי, פרקט למינציה ועוד, כמו גם עובי קורות הפרקט, צפיפות החומר וחוזקו המכני, עמידות, תקופת אחריות ופרמטרים נוספים. עלות ההתקנה תתומחר בנפרד ותיקבע על פי מטרים מרובעים.

עלות חומר גלם

מחיר התקנה​

פרקט למינציה לפני התקנה ברעננה

התקנת פרקטים ברעננה - למה לקנות אצלנו?

אצלנו מבצעים עבודות ברמת הגימור הגבוהה ביותר ברעננה. זאת בנוסף למחירים אטרקטיביים שאנחנו מספקים והזמינות התמידית שלנו מול הלקוחות. אנו מספקים שירותי התקנת פרקט ברעננה כולה והסביבה. דברו איתנו לקבלת ייעוץ חינם ונתאים עבורכם את הטוב ביותר.

התקנת פרקט מעץ ברעננה

לפרקט כולל התקנה במחיר הזול בארץ - השאירו פרטים

אולי יעניין אתכם גם:

המלצות חמות של לקוחות מרוצים

שיחת ייעוץ ממומחה בחינם!

מלאו את הפרטים וקבלו הצעת מחיר מדויקת לדרישתכם