התקנת פרקט בחולון

מעוניינים להתקין פרקט בחולון? הגעתם למקום הנכון!

הטרנד העיצובי של חיפוי משטחי הריצוף באמצעות פרקט כחלופה לריצוף אבן, לא פסח על המעצבים ובעלי הדירות בעיר חולון, אשר ממוקמת בלב גוש דן והמרכז. הן מעצבי הפנים המלווים את הקבלנים והדיירים בבנייה ובתכנון העיצובי, בתנופת הבניה בעיר, והן בעלי הנכסים הוותיקים שמבקשים לרענן ולחדש את מראה הבית, מוצאים עצמם אל מול קטלוגים ודגמים של מגוון סוגי פרקט לבית בעיצובים שונים ומרהיבים. 

תוכן עניינים

למה לבחור בנו להתקנת פרקט בחולון?​

התקנת פרקט קוויק סטפ חום כהה בחולון

סוגי פרקטים זולים בחולון

הפרקט הוא מוצר עיצוב וותיק ומוכר, אשר בשנים האחרונות עבר אבולוציה והפך מפריט יוקרה למוצר נגיש לכל כיס, וזאת בזכות פיתוח של מגוון חומרים וטכנולוגיות ייצור, שהוזילו את מחירי הפרקט מעץ המקורי, לצד ייצור חלופות לפרקטים מחומרים שונים במראה עץ ובמחירים נוחים יותר.

בין הפרקטים המוזלים והמותאמים לכל כיס ניתן למצוא את הפרקט הסינטטי. פרקט סינטטי נראה על פניו כקורות עץ, אולם למעשה עשוי משבבי עץ, נסורת, חומרים מחזקים ומגבשים, דבקים ואחרים. מאחר ומדובר בתערובת של חומרים, ניתן ליצור פרקטים סינטטיים במגוון איכויות, בהתאמה לאיכות התערובת, צפיפות החומר ותהליך הדחיסה.

פרקט סינטטי מקבל את מראה העץ משכבה חיצונית מודפסת, המדמה מגוון דגמים של סוגי עץ, על פי הגוון והטקסטורה הטבעית שלהם.

פרקט מוכר נוסף בטווח המחירים הנמוך למוצרי פרקט הוא פרקט למינציה, שהוא בבסיסו פרקט סינטטי מצופה בשכבת למינציה להגנה על הקורות מפני לחות, נזקים ושריטות.

חשוב לציין שלא רק מחיר משתלם מהווה את הביקוש לפרקטים סינטטיים, אלא גם עמידות גבוהה בפני תנאי לחות ורטיבות, תחזוקה קלה במיוחד ומגע נעים.

מה משך התקנת פרקט בחולון?

התקנת פרקט בדירת מגורים עשויה להימשך יום עבודה אחד- מספר שעות בלבד. מידות הבית והחללים הפנימיים נלקחות מראש והליך הייצור מתבצע בהתאמת מידות מדויקת, שמותירה למתקינים להתקין את הקורות בהתאם לסגנון ולתצורה שנקבעו, בצמידות, תוך הקפדה על התקנה ישרה, אחידה, בטוחה במראה נקי, באמצעות מחברים סמויים מן העין.

מבנים וחללים גדולים יותר, או בעלי אתגרי נגישות, התקנה מורכבת דוגמת מדרגות בבית, או קונסטרוקציה שאינה מותאמת ומוכנה להתקנה, עשויים להביא לעיכוב ולהארכת משך ההתקנה.

התקנת דמוי פרקט בחולון

עלויות ומחירים של פרקטים בחולון

עיצוב ושיפוץ הבית מוכר כתהליך שמסגרת התקציב בו נותרת בגדר המלצה בלבד, וצפויה להיפרץ ולטפס בשל גורמים רבים. משום כך, רבים בוחרים לנסות ולנעול עלויות רבות בתהליך מראש, ככל הניתן, ומחפשים אחר עלויות כוללות של התקנת פרקט, בחולון ובכלל.

 

עלויות של פרקט לבית מושפעות ממספר גורמים:

סוג הפרקט – פרקט מעץ מלא, גושני, רב שכבתי, פרקט סינטטי לסוגיו, פרקט פולימרי, פרקט למינציה.

איכות הפרקט – במקרה של פרקט עץ טבעי הגורם המוביל בהשפעתו על האיכות הוא סוג העץ ותהליך העיבוד, בכלל סוגי הפרקטים גורם משפיע הוא עובי הפרקט, רמת ההחלקה שלו, שכבות הגנה.

עלויות התקנה – לכל סוג פרקט נמצא עלות התקנה ממוצעת על פי מטר רבוע. עבודות התקנת פרקט בהיקף גדול יביאו להפחתת המחיר למ"ר, בעוד שעבודות התקנת פרקט קטנות במיוחד, עשויות להביא להאמרת המחיר למטר מרובע. 

בתכנון עלות שיפוץ או כל פרויקט אחר הכולל התקנת פרקטים בבית, מומלץ להחליט על סוג הפרקט המתאים על פי מספר מאפיינים והתאמה אישית לצרכי הבית והמשפחה, לבחור דגם מתאים בהתאם להעדפות ולתקציב, ולחשב את המחיר על פי עלות הפרקט למטר מרובע בהכפלה בשטח הדירה או הבית, ובתוספת עלות ההתקנה כפי שזו נקבעה על ידי המשווק או יצרן הפרקט.  

 

עלות חומר גלם

מחיר התקנה​

התקנת פרקט עץ בחולון

התקנת פרקטים בחולון - למה לקנות אצלנו?

אצלנו מבצעים עבודות ברמת הגימור הגבוהה ביותר בחולון. זאת בנוסף למחירים אטרקטיביים שאנחנו מספקים והזמינות התמידית שלנו מול הלקוחות. אנו מספקים שירותי התקנת פרקט בחולון כולה והסביבה. דברו איתנו לקבלת ייעוץ חינם ונתאים עבורכם את הטוב ביותר.

התקנת פרקט במטבח בחולון

לפרקט כולל התקנה במחיר הזול בארץ - השאירו פרטים

אולי יעניין אתכם גם:

המלצות חמות של לקוחות מרוצים

שיחת ייעוץ ממומחה בחינם!

מלאו את הפרטים וקבלו הצעת מחיר מדויקת לדרישתכם