פרקט קוויק סטפ

בעידן בו אנחנו רגילים לחיות ברמת חיים גבוהה, אז אנחנו לא יכולים לוותר על השימוש בטכנולוגיה העומדת לרשותינו, כדי להשפיע על האלמנט אשר מעצב את איכות החיים שלנו במידה הרבה ביותר, הוא, עיצוב הבית. הרי איך שלא נביט על המשוואה הזו, אין ספק כי לבחירות שלנו, יש השפעה על האסתטיקה, אשר מובילה לתחושה טובה יותר, שלנו, בתוך המרחב הביתי. ריצוף פרקט, הפך לבחירה האולטימטיבית של רבים בארץ וברחבי העולם. לא רק שחומר הגלם נחשב אסתטי ונעים לעין, אלא, הוא מעורר, פעמים רבות, תחושה של חיבור לטבע, חיבור לאדמה, המאפשר לסמן את החלל בתור מקום שליו, חמים ונעים.

לניווט מהיר וחכם

בחורה יושבת על פרקט קוויק סטפ

למה לבחור בנו בבחירת פרקט קוויק-סטפ?​

פרקט קוויק סטפ פישבון

מה זה בעצם פרקט קוויק סטפ - QUICK STEP?​

פרקט קוויק ספט, נקרא כך, למעשה, על שם החברה הבלגית Quick Step המוכרת בזכות שורה של מוצרים במחירים נגישים ובעיקר בגלל שורה של מוצרים, הנחשבים עמידים מפני שחיקה וכאלו שנותרים באיכות גבוהה גם שנים רבות, לאחר ביצוע ההתקנה. מעבר לכך, הפרקט נחשב לכזה שתהליך ההתקנה שלו פשוטה באופן יחסי הנעשה בשיטת הקליק, על כך עוד נדבר בהרחבה. ללא ספק, מדובר על מוצר אותו כדאי לכם להכניס למערך השיקולים שלכם. במידה ואתם מעוניינים להתקין פרקט איכותי, לריצוף הבית.

גבר מתקין פרקט קוויק סטפ

אילו סוגים של פרקט קוויק סטפ קיימים?​

פרקט קוויק ספט לא תמיד עשוי דווקא מעץ טבעי. לכך יש כמה סיבות: העץ נחשב לחומר גלם אשר לא פשוט לתחזק אותו ולנקות אותו כנדרש, לאורך השנים. מה גם שמדובר על חומר גלם יקר באופן יחסי, בהשוואה לאלטרנטיבות הקיימות בשוק. בגדול, בתוך הקטגוריה של פרקט קוויק סטפ, אנחנו יכולים לראות שלוש תצורות של פרקט לחיפוי הרצפה:

 

אופציה ראשונה, פרקט לימינציה:

 פרקט לימינציה הוא חומר דמוי פרקט, המורכב מפלסטיק בעיקר. כל חלק מהריצוף, עשוי מארבע שכבות. הראשונה, התחתונה, מורכבת חומרים קשיחים להם תפקיד אחד, לשמור על יציבות הרצפה ומאפשרים לנו ליישר את הריצוף בקלות. מעליה, מונח לוח HDF, העשוי חומרים עמידים במיוחד מפני לחות. בסוף, משלימים את תהליך הייצור, בהדבקה של הדפס דמוי עץ טבעי, באיכות גבוהה והטבעה של משטח לכיסוי הפרקט. כדי להגביר את העמידות שלו מפני לכלוך, מים וחומרים אחרים, העלולים לפגוע בריצוף לאורך הזמן.

 

אופציה שניה, פרקט פולימרי:

 גם במקרה הזה מדובר על חומר סינטטי הנחשב עמיד במיוחד. במקרה הזה, תהליך היצירה של הפרקט, הוא בחיבור של חמש שכבות. אלו דומות במידה רבה לשכבות המרכיבות את אותו פרקט לימינציה. אלא, שהחומרים מהם עשוי הפרקט שונים במקצת ומכילים תרכובת של אבן עם חומרים סינטטיים. בנוסף, בתוך הקורות, תמצאו שכבה המשמשת בתור חומר מבודד לרעש. כך שמדובר על אופציה מצויינת עבור מי שרוצים להימנע מהתלונות של השכנים.

 

אופציה שלישית, פרקט עשוי עץ טבעי:

חברת קוויק סטפ מייצרת גם פרקט קוויק סטפ מעץ טבעי. גם במקרה הזה מדובר על פרקט איכותי ומצויין, בעל עמידות מפני שחיקה. תוכלו לבחור בין שני סוגים של פרקט עשוי עץ טבעי של קוויק סטפ. עץ אשוחית או עץ איוואה, עץ הגומי הברזילאי. לכל אחד מסוגי העצים, יש יתרונות מהותיים אם מסתכלים על מידת האיכות של המוצר לאורך השנים.

התקנת פרקט קוויק סטפ חום בהיר

מה היתרונות של פרקט קוויק ספט? ​

מעבר להקפדה של החברה על יצירה של פרקט איכותי במחירים נגישים. הרי שהיתרון הבולט ביותר הוא שאת הפרקט הזה, תוכלו להניח גם אם אתם לא אנשי מקצוע המגיעים מהתחום. פרקט קוויק סטפ נהנה מטכנולוגיה חדשה, המאפשרת התקנה מהירה ויעילה של הפרקט, בשיטת הקליק. אם תבחרו להתקין את הריצוף בכוחות עצמכם, נמליץ לכם להניח את הקורות בתוך החדר, לפרק זמן של עשרים וארבע שעות, כדי שהעץ יתרגל לטמפרטורה בחלל. לאחר מכן, הוציאו את כל הרהיטים, הוציאו את הריצוף הישן ויישרו את פני הקרקע. בסוף, התקינו את הספוגית ואת קורות הפרקט, צמודות אחת לשניה, בדייקנות ובתשומת לב רבה. יתרונות נוספים של הפרקט היא עמידות גבוהה ותחזוקה מינימלית של הריצוף לאורך השנים. בנוסף, את הפרקט אפשר למצוא בעיצובים שונים ובטווח מחירים גדול ומשתלם לכל כיס.

התקנת פרקט קוויק סטפ חום ככה

טווח מחירים של פרקט קוויק סטפ​

טווח המחירים של פרקט קוויק סטפ מושפע מאיכות חומר הגלם ומרמת הגימור בכל מקרה. בגדול, המחרים נחשבים לנגישים ביחס לאלטרנטיבות הקיימות בשוק.

חשוב לציין כי המחירים לא כוללים מע"מ.

מחיר פרקט קוויק סטפ מעץ אמיתי

מחיר פרקט קוויק סטפ למינציה

מחיר פרקט קוויק סטפ פולימרי

אולי יעניין אתכם גם:

המלצות חמות של לקוחות מרוצים