התקנת פרקט בירושלים

מעוניינים להתקין פרקט בירושלים? הגעתם למקום הנכון!

מעצבי הפנים המובילים בעיר ירושלים, מעידים על משיכה ופופולריות לשילוב פרקטים בבתי מגורים ובדירות, כחלק ממספר סגנונות עיצוב ייחודיים לעיר ירושלים, המשלבים עיצוב מסורתי ושורשי לצד אלמנטים חדשניים, עיצוב פונקציונלי ומגוון סוגי אוכלוסיות וצרכים.

התקנת פרקטים בירושלים נהוגה גם על ידי קבלני בינוי רבים בעיר, אשר מביאים בחשבון את צניחת הטמפרטורות המאפיינת את העיר בחודשי החורף, ובוחרים ליצור חיפוי רצפה חמים יותר מחיפוי האבן הקרה, במראה ביתי, כפרי, ואף אלגנטי, בהתאם לסוג הפרקט הנבחר.

בירושלים נמצא לצד בתי אבן מסורתיים בהם מתגוררים וותיקי העיר, גם שכונות מגורים חדישות המיועדות להכיל את המשפחות הרבות והאוכלוסייה הצעירה המתפתחת, ולא מעט דירות המוגדרות כדירות להשקעה, ומושכרות על ידי בעליהן לסטודנטים ולצעירים המתחלפים בעיר. במטרה לספק מענה לכל צורך עיצובי וכלכלי, פותחו בתעשיית הפרקטים מגוון סוגי פרקטים במחירים מוזלים ונוחים.

תוכן עניינים

למה לבחור בנו להתקנת פרקט בירושלים?​

סוגי פרקטים זולים בירושלים

התקנת פרקט פישבון במשרדים בירושלים

פרקט סינטטי – הפרקט הסינטטי הוא הפרקט המוביל בענף עבור משכירי הדירות, המעוניינים בעיצוב מזמין ומראה חדיש שיאפשר מיקסום של דמי השכירות, השקעה מינימלית בעלויות העיצוב, והתקנת פרקט עמיד שאינו חשוף לנזקי רטיבות ו/או חוסר תחזוקה.

פרקט סינטטי הוא פרקט אשר מיוצר מתערובות עץ: נסורת, שבבים, שאריות וחלקיקים, בתהליך גיבוש ייחודי של החומר, באמצעות דחיסה ובשילוב חומרי הדבקה. פרקט סינטטי נחשב לפרקט עמיד, בעל מרקם וטקסטורה חלקה ונעימה, וניתן ליישום במספר רב של עיצובי, גוונים והדמיות לטקסטורת העץ הטבעי, בהליך של הדפסת הדוגמא. 

ניתן לשלב על גבי הפרקט הסינטטי גם שכבת למינציה להגנה נוספת, שכבה מטפט שקוף או מודפס, בהדבקה מקצועית ואחידה, אשר יוצרת הגנה נוספת על הפרקט מפני הכתמה, רטיבות ולכלוך, ומרקם נוח, נעים ומבודד קור.

מה משך התקנת פרקט בירושלים?

התקנת פרקט סינטטי בירושלים, לרוב לא תעלה על מספר שעות בודדות- יום עבודה אחד, כאשר ההתקנה מתבצעת בדירה, על גבי שטח מוכן ומפולס, ללא צורך בהיערכות והכנה מוקדמת.

התקנת הפרקט תבוצע בהתאם לסגנון ההתקנה הנבחר, ליצירת מראה הרמוני וזורם, משטח אחיד ללא בליטות או הפרשי גבהים, ותוך יישום חיבורים פנימיים סמויים שיבטיחו את היצמדות קורות הפרקט זו לזו בצורה מיטבית.

כאשר נדרשת התקנת פרקט למינציה המתקין יישם גם את התקנת טפט הלמינציה, בצורה אחידה, ללא בועות או כיסי אוויר, ובמראה נקי.

פרקט פישבון בירושלים

עלויות ומחירים של פרקטים בירושלים

בתכנון תקציבי של עלויות פרקט יש להביא בחשבון את עלות הפרקט, על פי מ"ר, בהתאמה לשטח ההתקנה. עלות הפרקט עשויה לנוע בין עשרות למאות שקלים, בהתאם לאיכות ולעובי הפרקט.

בנוסף לעלות החומר, יש להביא בחשבון גם את עלויות ההתקנה המקצועית, המחושבת אף היא על פי מ"ר. התקנה מקצועית באמצעות מתקין מורשה מטעם המשווק או היצרן היא תנאי למתן אחריות על הפרקט, וחשובה לצורך התקנה בטוחה ומראה פרקט מושלם. 

עלות חומר גלם

מחיר התקנה​

התקנת פרקט עץ בסלון בירושלים

התקנת פרקטים בירושלים - למה לקנות אצלנו?

אצלנו מבצעים עבודות ברמת הגימור הגבוהה ביותר בירושלים. זאת בנוסף למחירים אטרקטיביים שאנחנו מספקים והזמינות התמידית שלנו מול הלקוחות. אנו מספקים שירותי התקנת פרקט בירושלים כולה והסביבה. דברו איתנו לקבלת ייעוץ חינם ונתאים עבורכם את הטוב ביותר.

פרקט עץ במטבח בירושלים

לפרקט כולל התקנה במחיר הזול בארץ - השאירו פרטים

אולי יעניין אתכם גם:

המלצות חמות של לקוחות מרוצים

שיחת ייעוץ ממומחה בחינם!

מלאו את הפרטים וקבלו הצעת מחיר מדויקת לדרישתכם