התקנת פרקט בפתח תקווה

מעוניינים להתקין פרקט בפתח תקווה? הגעתם למקום הנכון!

פתח תקווה, העיר המכונה גם אם המושבות, היא אחת מן הערים הוותיקות בישראל, והוקמה על ידי מתיישבים כשבעה עשורים לפני קום המדינה. העיר המתפתחת מהווה כיום קיבוץ גלויות ובית למשפחות המתיישבים הוותיקים בבתים צמודי קרקע שזוכים לתכניות שימור, לצד עשרות שכונות חדשות, ובבניה לגובה של עשרות אלפי יחידות דיור, כמענה לצמיחה ולביקוש. כל אלה מהווים קרקע פורייה ומרחב עבור בעלי מקצוע וספקים בתחום עיצוב והלבשת הבית, כמו גם גידול בביקוש לחיפויי פרקטים לבתים ולדירות, וחיפוש אחר ספקי פרקטים זולים בפתח תקווה. 

תוכן עניינים

למה לבחור בנו להתקנת פרקט בפתח תקווה?​

פרקט מעץ בהיר בסלון בפתח תקווה

סוגי פרקטים זולים בפתח תקווה

החיפוש אחר פרקטים זולים נולד בעקבות התפיסה המסורתית, שגורסת כי פרקטים מעץ הם פרקטים יקרים במיוחד ומיועדים למעמד העשירון העליון וגבוה מכך. ניתן להפריך את התפיסה האמורה, באמצעות מספר עובדות:

קיימים שני סוגים של פרקט מעץ מלא: 

פרקט מעץ גושני – עץ טבעי, מלא, בעיבוד מינימלי וחיתוך מדויק לקורות פרקט.

פרקט מעץ רב שכבתי – שכבות עץ בהדבקה איכותית, המשלבות בין שכבת עץ חיצונית מן הסוג הרצוי על פי גוון וטקסטורה, ושכבות עץ אחרות שמעניקות משקל, נפח וחוזק, בדרגת מחיר נמוכה יותר. 

עלות הפרקטים הללו נקבעת על פי סוג הפרקט וסוג העץ הנבחר, וניתן למצוא הפרשים בני עשרות אחוזים בין הסוגים והדגמים.

ניתן למצוא כיום פרקטים מחומרים סינטטיים שאינם מעץ מלא ואף אינם עשויים עץ כלל, דוגמת פרקט פולימרי. פרקטים אלו נמכרים במחירים נמוכים במיוחד ביחס לפרקט עץ מלא, ומספקים לצד מחיר משתלם יותר, גם עמידות גבוהה בפני מים, יתרונות תחזוקה קלה ומינימלית ועמידות.

מחיר הפרקט נקבע גם על פי פרמטרים של עובי ואיכות חומר הגלם, וניתן כיום למצוא פרקטים במחירים מותאמים לכל כיס.

מה משך התקנת פרקט בפתח תקווה?

התקנת פרקט בפתח תקווה יכולה להתבצע באמצעות מתקין פרקטים מקומי מורשה, או באמצעות מתקין מורשה מטעם החברה היצרנית של הפרקט או המשווק. 

משך התקנת הפרקט יתואם מראש עם הלקוח במעמד הרכישה והתיאום, בהתאם לסוג ההתקנה, מוכנות משטח ההתקנה, גודל השטח וסוג הפרקט. בדירות מגורים שאינן עולות על 120 מטרים מרובעים, לרוב ההתקנה תארך יום עבודה אחד. בבתים או מבנים בעלי מדרגות, חללים מרובים או אתגרי נגישות, תיתכן התקנה ארוכה יותר הנפרסת על פני שניים ואף שלושה ימי עבודה. 

חשוב מאוד לבצע התקנת פרקט באמצעות מתקין מורשה בלבד, כאשר רק עבודה עם מתקין מבית המשווק/היצרן תספק את האחריות על הפרקט.

התקנת פרקט פישבון בסטודיו בפתח תקווה

עלויות ומחירים של פרקטים בפתח תקווה

עלויות של פרקטים בפתח תקווה מצויות תחת טווח המחירים הנהוג בישראל לפרקטים, נקבע על פי סוג הפרקט הנבחר ובתחשיב כולל על פי מטר מרובע. 

מחיר פרקטים עשוי לנוע בין עשרות שקלים למטר מרובע ועד למאות שקלים, בהתאם לסוג החומר, העובי, האיכות, המראה והגימור, ובתוספת עלות ההתקנה המתומחרת בנפרד.

עלות חומר גלם

מחיר התקנה​

התקנת דמוי פרקט בחדר שינה בפתח תקווה

התקנת פרקטים בפתח תקווה - למה לקנות אצלנו?

אצלנו מבצעים עבודות ברמת הגימור הגבוהה ביותר בפתח תקווה. זאת בנוסף למחירים אטרקטיביים שאנחנו מספקים והזמינות התמידית שלנו מול הלקוחות. אנו מספקים שירותי התקנת פרקט בפתח תקווה כולה והסביבה. דברו איתנו לקבלת ייעוץ חינם ונתאים עבורכם את הטוב ביותר.

פרקט למינציה חום בבית בפתח תקווה

לפרקט כולל התקנה במחיר הזול בארץ - השאירו פרטים

אולי יעניין אתכם גם:

המלצות חמות של לקוחות מרוצים

שיחת ייעוץ ממומחה בחינם!

מלאו את הפרטים וקבלו הצעת מחיר מדויקת לדרישתכם