התקנת פרקט בחיפה

מעוניינים להתקין פרקט בחיפה? הגעתם למקום הנכון!

חיפוש אחר פרקט בחיפה יוביל את המחפשים למידע רב הנוגע לסוגי פרקטים, עיצוב פנים וסגנונות עיצוב שניתן ליישם באמצעות התקנת פרקט בבית או בדירה, יתרונות וחסרונות של הסוגים השונים, כלים לבחירה אישית ואף מספר רב של תמונות, המציגות כמה מן הבתים היוקרתיים והמרשימים על פסגת הר הכרמל, בזכות עיצוב פנים יוצא דופן תוך שימוש בחיפוי פרקט כבסיס לעיצוב.

בבחירת פרקט לבית יש להביא בחשבון שיקולים רבים בניהם: 

סגנון עיצובי – ניתן למצוא מגוון סוגי פרקט מחומרים שונים, גוונים, טקסטורות, ממראה כפרי אותנטי, מראה יוקרתי, מראה מודרני ואחרים.

איכות הפרקט – איכות הפרקט היא נגזרת של סוג הפרקט והחומר ממנו הוא עשוי, הליך העיבוד של העץ או צפיפות החומר, עובי הפרקט, שכבת הגנה ועוד. מטבע הדברים איכות הפרקט תשפיע על העלות שלו. חשוב לציין כי במקרים רבים גם בחירה בפרקט שלא ברמת איכות הגבוהה ביותר- יכולה לספק מענה בהתאמה לצורך.

תקציב – בכל עבודת שיפוץ בבית מומלץ להגדיר מראש תקציב רצוי, בהתאמה ליכולת האישית כמו גם לסדרי העדיפויות, ולנסות למקד את הבחירה בסוגי פרקטים שיענו על המסגרת התקציבית שנבחרה. 

תוכן עניינים

למה לבחור בנו להתקנת פרקט בחיפה?​

התקנת פרקט קוויק סטפ פישבון בחיפה

סוגי פרקטים זולים בחיפה

חיפוש אחר פרקט זול בחיפה יוריד מהפרק את פרקט העץ המלא ואף את פרקט העץ הרב שכבתי, המבוססים על עץ טבעי ויקרים יותר, אולם  יוכל לקבל מענה באמצעות פרקט סינטטי, ופרקט למינציה.

פרקט סינטטי הוא פרקט מחומרים מרוכבים, ונוצר באמצעות תערובת הכוללת שבבים וחלקיקי עץ, נסורת, סיבים, חומרים אורגניים, דבקים ורכיבי צבע, המתגבשים לכדי קורות לחיפוי ולריצוף, במראה עץ. לפרקט סינטטי יתרון עמידות בתנאי רטיבות ולחות, מחיר נמוך משמעותית ביחס לפרקט עץ ומגוון סוגי פרקטים באיכויות ובעיצובים משתנים.

פרקט למינציה הוא למעשה פרקט סינטטי, הכולל שכבת טפט עליונה, המודבקת היטב בצורה אחידה, ומעניקה הגנה על הפרקט מפני שריטות, הכתמה, שחיקה ונזקים נוספים. פרקט למינציה גם מספק אפשרויות עיצוביות באמצעות הדפסת טקסטורות ודוגמאות על גבי הטפט, ומסייע בהדמיית מראה העץ.

התוצאה שתתקבל לא תהיה זהה לעץ הטבעי, אולם מעניקה הדמיה מיטבית ופרקט פונקציונלי במחיר נוח.

מה משך התקנת פרקט בחיפה?

עם הבחירה בסוג הפרקט ורכישתו, תיקבע גם התקנה מקצועית של הפרקט על ידי המשווק.

התקנת הפרקט תתומחר בנפרד מעלות הפרקט, על פי מטר רבוע, בהתאם להיקף השטח הנדרש לחיפוי.

במרבית סוגי עבודות התקנת פרקט בחיפה, לדירה או לבית, היקף העבודה לא יעלה על יום אחד. במקרה של בית עם שטח חיפוי גדול יותר, ו/או צרכי התקנה מורכבת, ההתקנה עשויה להימשך שני ימי עבודה.

ההתקנה תבוצע על גבי משטח ריצוף ישר למשעי, נקי, ללא חזיזים ואלמנטים שעשויים להוות מפגע לפרקט או מפגע בטיחותי. המתקין יאמוד את מצב המשטח, ובמקרה הצורך יבצע התאמות ליצירת משטח אופטימלי להתקנת הפרקט.

חשוב במיוחד: התקנת פרקט לבית באמצעות מתקין מורשה מטעם משווק הפרקט, תבטיח הן התקנה איכותית, בטוחה, תוך שמירה על רמת גימור גבוהה ויצירת משטח אחיד, הרמוני וסימטרי, אלא גם מהווה תנאי של היצרן והמשווק לאחריות על הפרקט.

לא מומלץ לנסות לחסוך בעלויות ההתקנה, בין אם באמצעות בעל מקצוע אחר ובין אם באמצעות יומרה אישית.

התקנת פרקט קוויק סטפ חום בחיפה

עלויות ומחירים של פרקטים בחיפה

מחירים של פרקטים בחיפה ובכלל, הן נגזרת של משתנים רבים, החל מסוג הפרקט, עובי הקורות, דחיסות ואיכות. מומלץ לקבל החלטה הנוגעת לכל הללו, ובמבחן הצרכנות הנבונה לבצע השוואה של תפוחים אל מול תפוחים, ולא לנסות ולהשוות בין ספקים המציעים מוצרי פרקט שונים זה מזה, בסוג או באיכות. 

עלות חומר גלם

מחיר התקנה​

התקנת פרקט קוויק סטפ חום בהיר בחיפה

התקנת פרקטים בחיפה - למה לקנות אצלנו?

אצלנו מבצעים עבודות ברמת הגימור הגבוהה ביותר בחיפה. זאת בנוסף למחירים אטרקטיביים שאנחנו מספקים והזמינות התמידית שלנו מול הלקוחות. אנו מספקים שירותי התקנת פרקט בחיפה כולה והסביבה. דברו איתנו לקבלת ייעוץ חינם ונתאים עבורכם את הטוב ביותר.

גבר מתקין פרקט קוויק סטפ בחיפה

לפרקט כולל התקנה במחיר הזול בארץ - השאירו פרטים

אולי יעניין אתכם גם:

המלצות חמות של לקוחות מרוצים

שיחת ייעוץ ממומחה בחינם!

מלאו את הפרטים וקבלו הצעת מחיר מדויקת לדרישתכם