התקנת פרקט ביהוד

מעוניינים להתקין פרקט ביהוד? הגעתם למקום הנכון!

העיר יהוד מתאפיינת במיעוט של בניה חדשה, ובריבוי של פרויקטים בתחום השיפוצים, ההרחבות וחידוש של דירות ונכסים קיימים. בשל העלייה ההולכת וגוברת בביקוש לעבודות שיפוץ הבית, ניכרת גם עליה של ממש בחיפוש אחר שירותי התקנת פרקטים ביהוד, לחיפוי רצפות במראה אלגנטי וחדיש, ובמגוון של סגנונות עיצוב. יהוד היא עי מעורבת המתאפיינת באוכלוסיית משפחות, ורבים מן הפונים אינם מחפשים פתרונות יוקרה, כי אם פפרונות עממיים, פונקציונליים ובמחי נוח.

תוכן עניינים

למה לבחור בנו להתקנת פרקט ביהוד?​

התקנת פרקט עץ ביהוד

סוגי פרקטים זולים ביהוד

בין סוגי הפרקטים הפופולריים לדירות, עבור צעירים ומשפחות, נמצא את הפרקטים שאינם מבוססים דווקא על עץ טבעי ויקר, כי אם על בסיס חומרים סינטיים ואחרים, המספקים מראה עץ במגוון טקסטורות וסגנונות.

פרקט פולימרי – הפרקט הפולימרי הוא פרקט פלסטיק קשיח, אשר מיוצר בתהליך ייחודי ובעזרת תרכובת פולימרית, בקשירה של מולקולות צבע אטומות, היוצרות מראה, חספוס ומרקם של עץ, לצד עמידות במים ובתנאי לחות, עמידות בפני שריטות ואיכות גבוהה במיוחד. ניתן למצוא פרקט פולימרי בכל גווני העץ, באריחי פרקט ארוכים המותאמים לכל טכניקות ההתקנה. פרקט פולימרי מתאים לבתים עם ילדים, בעלי חיים, דירות מושכרות הכוללות תחלופת שוכרים ולמעשה לכל צורך.

פרקט פולימרי נמכר במחיר נמוך בעשרות אחוזים ביחס לפרקט העץ הטבעי.

פרקט סינטטי – הפרקט הסינטטי חוזר אל עולם העץ והטבע, כאשר הוא מורכב מתרכובת דחוסה של שבבי עץ, נסורת, דבק וחומרי מיצוק וגיבוש. הפרקט הסינטטי עמיד בפני מים ורטיבות, איכותו משתנה בהתאם למספר אלמנטים דוגמת: עובי קורות הפרקט, סוג התרכובת וצפיפות החומר. את מראה העץ הטבעי המאפיין ריצוף מפרקט, מקבל הפרקט הסינטטי באמצעות שכבה מודפסת של טקסטורה וגוונים על פי הדגם הרצוי.

מה משך התקנת פרקט ביהוד?

התקנת פרקט בדירת מגורים עד ל-120 מטרים רבועים, ניתן לסיים ביום עבודה אחד, כאשר ההתקנה מתבצעת על גבי ריצוף קיים, או על גבי משטח בסיס מפולס, נקי ומוכן לעבודה. במידה ומדובר בהתקנה במבנה חדש או במבנה בתהליך שיפוץ אשר כולל הסרת אריי ריצוף קיימים, נדרשת הכנה מוקדמת של השטח, ניקוי ופילוס מוחלט, להתקנת הפרקט בצורה מיטבית, אסתטית ובטוחה.

התקנת פרקטים בבית פרטי הכולל יותר ממפלס אחד, בתי עסק רחבי היקף או משטחים בעלי אתגרי נגישות והתקנה, עשויים לארוך כיומיים עבודה. זמן ההתקנה ומשך ההתקנה הצפויה יימסרו מראש על ידי המתקין המורשה.

פרקט עץ ביהוד

עלויות ומחירים של פרקטים ביהוד

עלויות של פרקטים ביהוד דומות לעלויות בכלל הארץ, כאשר מדובר בתחום העוסק בייבוא, ייצור והתקנה באמצעות חברות מקצועיות המספקות שירותים בפריסה ארצית ובמחירים הנוגעים לאיכות המוצר ולא לכתובת ההתקנה.

ניתן למצוא פרקטים בעלות המתחילה מעשרות שקלים בודדים למטר מרובע, ועולה עד לכדי מאות שקלים למ"ר. מחיר הפרקט מושפע מסוג הפרקט בדירוג הבא, מן הגבוה לנמוך:

פרקט עץ מלא גושני

פרקט עץ מלא רב שכבתי

פרקט פולימרי

פרקט סינטטי/ פרקט למינציה מלבד זאת, השפעות נוספות נוגעות לסוג העץ או חומר הבסיס, עובי הקורות, צפיפות החומר, איכות ועמידות הפרקט, שכבות וציפויי הגנה על הפרקט, סגנונות עיצוב ואלמנטים נוספים.

ניתן לומר בוודאות כי עולם הפרקטים מאפשר ומציע מגוון נרחב של סוגי פרקטים בטווח עלויות רחב, המותאם לכל צורך ולכל כיס.

בתכנון תקציב השיפוץ וחידוש הבית, ובהקצאת סכום לצורך ריצוף וחיפוי הבית באמצעות פרקט, חשוב להביא בחשבון גם את עלויות ההתקנה, המחושבות על פי מ"ר, ולכלול בתחשיב וביישום התקנה מקצועית באמצעות מתקין מורשה בלבד, לבטיחות, איכות וכתנאי לשימור האחריות בגין הפרקט. 

עלות חומר גלם

מחיר התקנה​

התקנת פרקט עץ חום בחדר שינה ביהוד

התקנת פרקטים ביהוד - למה לקנות אצלנו?

אצלנו מבצעים עבודות ברמת הגימור הגבוהה ביותר ביהוד. זאת בנוסף למחירים אטרקטיביים שאנחנו מספקים והזמינות התמידית שלנו מול הלקוחות. אנו מספקים שירותי התקנת פרקט ביהוד כולה והסביבה. דברו איתנו לקבלת ייעוץ חינם ונתאים עבורכם את הטוב ביותר.

התקנת דמוי פרקט ביהוד

לפרקט כולל התקנה במחיר הזול בארץ - השאירו פרטים

אולי יעניין אתכם גם:

המלצות חמות של לקוחות מרוצים

שיחת ייעוץ ממומחה בחינם!

מלאו את הפרטים וקבלו הצעת מחיר מדויקת לדרישתכם