התקנת פרקט בחיפה

מעוניינים להתקין פרקט בכפר סבא? הגעתם למקום הנכון!

העיר כפר סבא העלתה לא מעט בתי יוקרה, דירות מודרניות ומתחמים עסקיים, לכותרות אתרי ומגזיני עיצוב הפנים בישראל, וניתן למצוא בה מגוון עצום של חנויות לעיצוב הבית, מפרקטים וחיפויים, חפצי אומנות ופרטי ריהוט, ונחשבת לבירה הטבעית של מעצבי הפנים במרכז ובשרון.

ריצוף פרקט הוא בחירה פופולרית עבור בעלי בתים בכפר סבא, שרוצים להוסיף אלגנטיות וחמימות לבית, הן במעמד תכנון ועיצוב של בית או דירת מגורים חדשה, והן בתהליך של שיפוץ.  עיצוב באמצעות פרקט מספק מראה טבעי, מרקם נוח ונעים למגע, עמידות ארוכת שנים (אשר עשויה להשתנות בהתאם לסוג הפרקט),  נוחות תחזוקה, וכעת גם קשת מחירים נרחבת המתאימה לכל כיס.

תוכן עניינים

למה לבחור בנו להתקנת פרקט בכפר סבא?​

פרקט פישבון בכניסה לבית בכפר סבא

סוגי פרקטים זולים בכפר סבא

ניתן למצוא בכפר סבא מגוון סוגי פרקטים, בסגנונות עיצוב מודרניים, חדשניים, נורדיים, נקיים ומינימליסטים, לצד עיצובים כפריים, מסורתיים, דומיננטיים ובעלי נוכחות. 

 

בעוד שבבתי היוקרה ובדירות המגדלים נגלה עדיפות לפרקטים מעץ מלא וגושני, מעצי טיק, ארז, אלון, רד בלאו מהגוני, איפאה ועצים איכותיים אחרים, בדירות המיועדות למשפחות עם ילדים, בעלי חיים, צעירים וסטודנטים ואחרים המביאים גם שיקול תקציבי, בולטת העדיפות לפרקטים בעלות מוזלת יותר.

 

פרקט עץ רב שכבתי – פרקט עץ מלא אשר עשוי ממספר שכבות עץ, המחוברות לקורות אחידות באמצעות הדבקה. השכבה הראשונה תהיה שכבת העץ הרצוי, על פי הטקסטורה, הגוון ותהליך העיבוד וההחלקה, ותחתיו יבואו שכבות עץ מסוגים שונים ופחות יקרים, היוצרים קורות עץ מלא מחד גיסא, ומחיר מוזל יותר מאידך גיסא. פרקט זה דורש תחזוקה, רגיש לרטיבות ודורש יישום שכבת לכה שקופה להגנה עליו, ומדי מספר שנים מומלץ לשייף, לצבוע ולחדש אותו.

 

פרקט למינציה – פרקט זול יותר, הוא הפרקט הסינטטי בשילוב למינציה, סוג זה של פרקט אשר עשוי מליבת סיבי עץ ונסורת בצפיפות גבוהה, ומעליו שכבה דקורטיבית אשר מדמה את המראה של הפרקט הטבעי, באמצעות טפט למינציה מודפס המביא את הצבע והטקסטורה.

פרקט למינציה הוא פחות יקר מפרקט עץ רב שכבתי, עמיד בפני מים ורטיבות, דוחה כתמים וקל לניקוי. פרקט למינציה מהווה אפשרות נגישה ומשתלמת עבור בעלי תקציב מוגבל המבקשים להנות ממראה העץ הטבעי בבית.

מה משך התקנת פרקט בכפר סבא?

התקנת פרקט בבית פרטי או בדירה אורכת לרוב מספר שעות ועד ליום עבודה מלא. המתקין יגיע עם יחידות הפרקט מוכנות, לאחר ייצור בהתאמה אישית בהתאם לדגם הנסחר ולמידות הבית/חללי ההתקנה. שיטת ההתקנה ואורכה תלויה גם בסוג הפרקט ומוכנות השטח, כאשר נדרש משטח התקנה מפולס, חלק ונקי. 

ההתקנה תתבצע במקום באמצעות קידוח והצמדה של לוחות הפרקט זה לזה ולמשטח, באמצעות חיבורים סמויים ויצירת משטח חלק, בטיחותי ומרשים.

פרקט עץ בהיר בסלון בכפר סבא

עלויות ומחירים של פרקטים בכפר סבא

עלויות פרקט בכפר סבא, בדומה לעלויות הפרקטים בפריסה ארצית, נוגעות לפני הכל לסוג ולאיכות הפרקט הנבחר. פרקט לבית הוא שם כולל למספר סוגים, עשרות דגמים ועיצובים בטווח מחירים הנע בין עשרות לאלפי שקלים למטר מרובע. ניתן גם לשלב בין סוגי פרקטים, תוך יצירת שינויים עיצוביים והתאמה לחללים שונים בבית, לבחור בפרקט מעוצב, איכותי ויקר לחללים המרכזיים, ובפרקטים מוזלים יותר לחדרי השינה החללים הפנימיים, ככלי להוזלת העלויות.

המקום בו לא מומלץ לנסות ולהוזיל עלויות- הוא התקנה מקצועית של הפרקט בידי מתקין מורשה בלבד. התקנת פרקטים אינה עבודה לאיש שיפוצים כללים, ודורשת מיומנות, היכרות עם החומר, טכניקות ההתקנה ואתגרים שונים. התקנה בידי מתקין מבית המשווק או היצרן מהווה גם תנאי למתן אחריות בגין הפרקט.

עלות חומר גלם

מחיר התקנה​

התקנת פרקט לסטודיו בכפר סבא

התקנת פרקטים בכפר סבא - למה לקנות אצלנו?

אצלנו מבצעים עבודות ברמת הגימור הגבוהה ביותר בכפר סבא. זאת בנוסף למחירים אטרקטיביים שאנחנו מספקים והזמינות התמידית שלנו מול הלקוחות. אנו מספקים שירותי התקנת פרקט בכפר סבא כולה והסביבה. דברו איתנו לקבלת ייעוץ חינם ונתאים עבורכם את הטוב ביותר.

מתקין פרקט בכפר סבא

לפרקט כולל התקנה במחיר הזול בארץ - השאירו פרטים

אולי יעניין אתכם גם:

המלצות חמות של לקוחות מרוצים

שיחת ייעוץ ממומחה בחינם!

מלאו את הפרטים וקבלו הצעת מחיר מדויקת לדרישתכם